Solliciteren bij ons? Zo werkt het.
Solliciteren in 7 stappen
Stap 1: Solliciteren
Zie je een leuke en/of interessante vacature? Solliciteer dan via vacatures@zorgenzekerheid.nl! Wij ontvangen van jou graag je CV en een duidelijke en aansprekende motivatie.
Stap 2: Selectie
Onze recruiters beoordelen jouw sollicitatie samen met de leidinggevende. Wij laten je binnen drie weken weten of je wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. We bellen of mailen je voor het maken van een afspraak als je ons hebt overtuigd met je brief en CV.
Stap 3: Eerste kennismaking
Het eerste sollicitatiegesprek heb je met een van onze recruiters en de leidinggevende van het team, de afdeling of divisie waarbij je solliciteert. Aan bod komen onder meer je ambitie, competenties, motivatie en jouw en onze verwachtingen.
Stap 4: Dieper de inhoud in
Was het eerste gesprek zo positief dat we je graag nog een keer willen spreken? Het tweede gesprek gaan we nog dieper in op de inhoud van de functie. Dit gesprek wordt vaak gehouden door medewerkers van het team. Samen zoeken we tijdens het gesprek uit of we echt bij elkaar passen.
Stap 5: Arbeidsvoorwaarden
Het lijkt erop dat je bij ons past! Tijdens het arbeidsvoorwaardengesprek bespreken wij met jou ons aanbod: je salaris en je andere arbeidsvoorwaarden.
Stap 6: Screening
Omdat wij een financiƫle instelling zijn, moeten wij voldoen aan bepaalde wet- en regelgeving. Onder andere op het gebied van privacy en veiligheid. Daarom screenen we alle nieuwe medewerkers. Hoe intensief deze screening is, hangt af van het soort functie waarop je solliciteert. Uiteraard houden we rekening met de AVG.
Stap 7: Welkom!
Als alles klopt voor jou en voor ons, verwelkomen we je graag bij Zorg en Zekerheid! In je eerste werkweek koppelen we je aan een mentor die jou wegwijs maakt in onze organisatie.
Open sollicitaties
Helaas hebben wij voor jou niet op ieder moment de baan beschikbaar die jij graag zou willen. Staat er geen geschikte vacature voor jou open? Dan kun je altijd een open sollicitatie sturen via vacatures@zorgenzekerheid.nl. Als er een passende functie beschikbaar is, legt de afdeling HRM jouw sollicitatie voor aan de leidinggevende. Goed om te weten: wij houden jouw brief en CV vier maanden in ons bestand.