Contactgegevens huisartsen
Wanneer u ons een e-mail stuurt, vergeet dan niet uw AGB-code, het onderwerp en de naam van uw instelling aan te geven.
Contractbeheer
Heeft u (administratieve) vragen over uw huidige overeenkomst, een nieuwe overeenkomst of wilt u foutieve gegevens laten aanpassen? Neem contact op met onze afdeling Contractbeheer. Rekeninggegevens opgeven of wijzigen kan hier.
E-mailadres: huisartsen@zorgenzekerheid.nl
Telefoonnummer: 071 – 582 54 41
Telefonisch bereikbaar tussen 08.00 en 12.00 uur
Declaraties
Heeft u vragen over het indienen van declaraties of de afhandeling hiervan? Neem contact op met onze afdeling Declaraties.
E-mailadres: declaraties@zorgenzekerheid.nl
Telefoonnummer: 071 – 582 54 38
Telefonisch bereikbaar tussen 08.00 en 12.00 uur
Machtigingen
Om bepaalde behandelingen, leveringen of andere vormen van zorg vergoed te krijgen, is vooraf toestemming van ons nodig. Wilt u een aanvraag insturen, heeft u een vraag hierover of bent u op zoek naar een van onze adviserende zorgprofessionals? Neem contact op met onze afdeling Machtigingen.
E-mailadres: machtigingen@zorgenzekerheid.nl
Telefoonnummer: 071 – 582 58 50 (optie 6)
Zorginkoop
Heeft u inhoudelijke vragen over ons (zorginkoop)beleid of over uw huidige overeenkomst? Neem contact op met de afdeling Zorginkoop.
E-mailadres: zorginkoop.huisartsen@zorgenzekerheid.nl
Telefoonnummer: 071 – 582 58 80