Ben je betrokken geweest bij een ongeval?
Wat doen we vervolgens?
Wij willen in bovenstaande gevallen jouw zorgkosten terugvragen bij de (verzekeraar van de) aansprakelijke partij. Dit doen we omdat we hierdoor voor jou en onze andere klanten de premie zo laag mogelijk kunnen houden.
Ongeval melden
Je kunt het ongeval direct online melden. Hierna sturen wij jou een vragenformulier die je kan invullen en terugsturen. Gebruik hiervoor de meegeleverde envelop of maak een scan of foto van het formulier en stuur deze naar ons op via e-mail. Op basis van het ingevulde formulier beoordelen wij of we de kosten kunnen terugkrijgen van de aansprakelijke partij.
Gratis juridisch advies bij persoonlijke schade
Naast zorgkosten die wij vergoeden heb je misschien ook persoonlijke schade opgelopen. Je kunt hierbij denken aan:
- Inkomstenderving omdat je een periode niet in staat was te werken
- Kosten van verplicht eigen risico voor medische zorg, bijvoorbeeld bij röntgenfoto’s in het ziekenhuis na een verkeersongeval
- Schade aan persoonlijke eigendommen, bijvoorbeeld kleding of een fiets
Je kunt deze kosten dan ook verhalen op (terugvragen aan) de verzekeraar van de aansprakelijke partij. Wij kunnen je hierbij helpen door je voor gratis juridisch advies in contact te brengen met een gespecialiseerd advocatenkantoor. Lees hierover meer in de flyer:
Hebt je een specifieke vraag? Neem contact op met onze medewerkers van de afdeling Verhaalzaken via
071 - 582 53 33.
Zij helpen je graag verder.
Bedankt voor je feedback!
Er is een fout opgetreden. Wil je het later nog een keer proberen?
Welke informatie verwachtte je hier te vinden? Laat het ons hieronder weten, zodat wij de informatie kunnen verbeteren. Let op: heb je een persoonlijke vraag? Stuur ons dan een e-mail.