Ben je betrokken geweest bij een ongeval?
Geef het aan ons door
Ben je gewond geraakt bij een ongeval? Of ben je slachtoffer van mishandeling of een medische fout? Laat het ons weten, vooral als iemand anders aansprakelijk is.
Waarom is dit belangrijk?
Wij proberen de zorgkosten terug te krijgen van de (verzekeraar van de) aansprakelijke partij. Zo houden we de premie voor jou en andere klanten zo laag mogelijk.
Hoe meld je een ongeval?
Online melden
Je kunt het ongeval makkelijk online melden. Daarna sturen we je een vragenformulier. Vul dit in en stuur het terug via e-mail of per post (gebruik de bijgeleverde envelop).
Wat doen wij daarna?
Op basis van jouw antwoorden bekijken we of we de kosten kunnen terugvragen van de aansprakelijke partij.
Gratis juridisch advies bij schade
Heb je naast medische kosten ook andere schade? Bijvoorbeeld:
- Je kon tijdelijk niet werken en liep inkomen mis
- Je moest je eigen risico betalen voor zorg na het ongeval
- Je kleding, fiets of andere persoonlijke eigendommen zijn beschadigd
Je kunt deze kosten dan ook terugvragen aan de verzekeraar van de aansprakelijke partij. Wij brengen je gratis in contact met een gespecialiseerd advocatenkantoor voor juridisch advies.
Lees hierover meer in de flyer:

Hebt je een specifieke vraag? Neem contact op met onze medewerkers van de afdeling Verhaalzaken via
071 - 582 53 33.
Zij helpen je graag verder.
Bedankt voor je feedback!
Er is een fout opgetreden. Wil je het later nog een keer proberen?
Welke informatie verwachtte je hier te vinden? Laat het ons hieronder weten, zodat wij de informatie kunnen verbeteren. Let op: heb je een persoonlijke vraag? Stuur ons dan een e-mail.