Zorgverzekeraar Zorg en Zekerheid

  • Home
  • Zorgverzekeringen
  • Wat wordt vergoed?
  • Zorg regelen
  • Service en contact
  • MijnZZ
  • Wat wordt vergoed?
  • Zorgverlener vinden
  • MijnZZ
  • Betalen
  • Zakelijk
  • Zorgprofessionals
  • Zoeken
  • MijnZZ

Zoeken

Sluiten
  1. Home
  2. Service en contact
  3. Niet tevreden

Bent u niet tevreden?

Geef uw klacht online door

Of gebruik het antwoordformulier

Hoe lang duurt de afhandeling van mijn klacht?

  • Afhankelijk van uw klacht varieert de afhandeltijd van enkele werkdagen tot drie weken.
  • Als wij aanvullende informatie nodig hebben of personen of instanties buiten Zorg en Zekerheid moeten inschakelen, duurt de behandeling van uw klacht langer.

Bent u het niet eens met de afhandeling van uw klacht?

Dan kunt u contact opnemen met de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ).

Klacht over uw zorgverlener

Als u een klacht heeft over uw zorgverlener, praat u hier eerst met uw zorgverlener over. U kunt ook contact opnemen met de klachtencommissie van de zorgverlener. Komt u er niet uit, dan kunt u ons om advies vragen of contact opnemen met het Landelijk Meldpunt Zorg.

Heeft u een vraag?

  • Vind uw antwoord online of neem persoonlijk contact met ons op. Wij helpen u graag!

Meer informatie

  • Over ons | Werken bij | Pers
  • Zorgkantoor

Volg ons op sociale media

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Youtube
  • Instagram
English
  • Privacy en cookies
  • Disclaimer