Beperkte toegang door omzetplafond
Wat merk je van een omzetplafond?
Ben je al in behandeling bij een zorgverlener? Dan merk je niets van het omzetplafond.
Ben je op zoek naar een zorgverlener? In de Zorgzoeker staat of we een omzetplafond hebben afgesproken. Als het omzetplafond is bereikt, dan kan je wachten totdat de zorgverlener van jouw keuze weer plek heeft. Je kan ook contact opnemen met Zorgadvies en Bemiddeling. Wij kijken samen met de zorgverlener of je toch geholpen kunt worden. Of wij helpen je met het vinden van een andere zorgverlener.
Waarom een omzetplafond?
Door met zorgverleners een omzetplafond af te spreken, willen wij bereiken dat de zorg efficiƫnt wordt geleverd en dat er geen onnodige kosten worden gemaakt. Zo voorkomen we dat de zorgkosten onnodig stijgen en houden we de premie betaalbaar.
Bedankt voor je feedback!
Er is een fout opgetreden. Wil je het later nog een keer proberen?
Welke informatie verwachtte je hier te vinden? Laat het ons hieronder weten, zodat wij de informatie kunnen verbeteren. Let op: heb je een persoonlijke vraag? Stuur ons dan een e-mail.