Formulieren voor bewindvoerders, curators en budgetbeheerders
Via deze pagina kunt u uw aanvragen en wijzigingen voor uw client doorgeven. Heeft uw cliënt van Zorg en Zekerheid of AZVZ een betalingsachterstand? Wij helpen u met het vinden van een oplossing.
Hoe werkt het?
- Kies uw verzoek en vul het formulier in.
- Na het invullen ontvangt u een bevestiging via e-mail.
- Binnen 10 werkdagen verwerken wij uw aanvraag.
- Daarna krijgt u inhoudelijk bericht van ons.
Aanmelden bewindvoering
Wijzigen gegevens
- Gegevens cliënt aanpassen (IBAN, incassowijze, e-mailadres, postadres)
- Verzekering wijzigen of papieren polisblad opvragen
Hulp bij betalingsachterstand
- Saldo-opgave en stabilisatieovereenkomst
- Saldo opgave
- Ingang schuldregeling MSNP/WSNP/Saneringskrediet (alle schuldeisers akkoord)
- Betalingsvoorstel MSNP/WSNP/Saneringskrediet
- Betalingsregeling op verzoek van schuldhulpverlener
- Hercontrole MSNP/WSNP
- Einde schuldregeling MSNP/WSNP/Saneringskrediet
- Aanvraag regeling uitstroom onderbewindgestelden
Declaratie indienen
Afmelden
Gemeentepolis
Wist je dat we een speciale zorgverzekering hebben voor inwoners met een lager inkomen? Met de gemeentepolis krijg je korting op de premie en betaalt de gemeente mee.